S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Tel.: +421911340460 (Pondelok-Piatok 08.00 - 16.00)


ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

otazky a odpovede

1. AKO OBJEDNAŤ TOVAR - JE POTREBNÁ REGISTRÁCIA A HESLO?

Pri objednávaní NIE JE POTREBNÉ sa registrovať v našom e-shope.

Nebudete teda potrebovať žiadne prihlasovacie heslá, tovar môžete objednávať priamo, bez registrácie. Registrácia slúži pre zákazníkov, ktorí objednávajú z našej stránky pravidelne a všetky údaje majú už uložené a nemusia ich následne opätovne pracne vpisovať (meno, adresu, telefónny kontakt...)

Objednanie tovaru - tovar pridáte do košíka kliknutím na tlačidlo "Kúpiť". Po pridaní tovaru do košíka, môžete pokračovať v nákupe. Po vložení požadovaných produktov do košíka si zvoľte "Spôsob doručenia" a "Spôsob platby". Ďalej pokračujte stlačením políčka "Objednať" - následne sa Vám zobrazí sumár celej Vašej objednávky vrátane poštovného. Vypíšte si svoje kontaktné údaje a presnú adresu doručenia (tieto údaje vpisujte prosím S DIAKRITIKOU). Pozorne si prečítajte obchodné podmienky a zaškrtnite ich súhlas. Posledným potrebným krokom je kliknúť na tlačidlo "Odoslať objednávku".  Následne budete informovaný, že Vaša objednávka bola odoslaná - takýto informatívny mail obdržíte aj na mailovú adresu, ktorú ste zadali v objednávke. V maily budete mať uvedenú dobu dodania a ostatné potrebné náležitosti.

2. AKÝM SPOSOBOM ZAPLATÍM ZA OBJEDNANÝ TOVAR?

Za objednaný tovar môžete zaplatiť VOPRED NA ÚČET alebo NA DOBIERKU (pri prevzatí zásielky). Spôsob úhrady si zvolíte priamo pri objednávaní. Od zvolenia spôsobu úhrady sa následne odvíja aj výška prepravného. Spôsob akým za tovar zaplatíte si zvolíte priamo pri objednávaní.

3. KTO MI TOVAR DORUČÍ?

Zásielky odosielame KURIÉROM - prepravná spoločnosť Slovak Parcel Service (UPS)

4. ČO SA STANE SO ZÁSIELKOU, AK JU V DEŇ DORUČENIA NEBUDEM MOCŤ PREVZIAŤ (BUDEM MIMO ZVOLENEJ ADRESY)?

Ak v deň doručenia zásielky nebudete zastihnuteľný na zvolenej adrese, zásielka Vám bude opätovne doručená nasledujúci pracovný deň, prípadne si dohodnete náhradný termín priamo s kuriérom.

5. KOĽKO ZAPLATÍM ZA DORUČENIE ZÁSIELKY?

Doručenie tovaru vrámci Slovenska (prepravnou spoločnosťou Slovak Parcel Service) hodnota objednávky do 100,- €

  • doručenie zásielky PRI PLATBE VOPRED NA ÚČET = 4-, €
  • doručenie zásielky NA DOBIERKU = 5,- €

Doručenie tovaru vrámci Slovenska (prepravnou spoločnosťou Slovak Parcel Service) ak hodnota objednavky je nad 100,- €

  • doručenie zásielky PRI PLATBE VOPRED NA ÚČET = ZDARMA
  • doručenie zásielky NA DOBIERKU = 5,- €

6. AKO DLHO TRVÁ DORUČENIE ZÁSIELKY?

V prípade, že objednaný tovar je dostupný, objednávky odosielame obratom, max. do 3. pracovných dní na dobierku.

V prípade, že si zvolíte platbu vopred, tovar Vám bude odoslaný až po pripísaní finančných prostriedkov na náš účet.

V prípade, že tovar momentálne nie je skladom, po prijatí objednávky Vás o tejto skutočnosti budeme informovať mailom a upresníme termín dodania.

Pri objednávke tovaru, ktorý je výlučne na objednávku je doba dodania dlhšia než 3 pracovné dni - doba dodania je rozpísaná v popise pri každom druhu tohto tovaru individuálne a nie je možné tento tovar zaslať na dobierku - požadujeme platbu vopred (týka sa to tovaru ako čokoládky, etikety, menovky)

V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať mailom alebo telefonicky - radi Vám odpovieme :)

Vytvorené systémom www.webareal.sk

OWFmZG