S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Tel.: +421911340460 (Pondelok-Piatok 08.00 - 16.00)


OBCHODNÉ PODMIENKY
OBCHODNÉ PODMIENKY

obchodné podmienky

Predmet plnenia týchto všeobecných obchodných podmienok je PREDAJ TOVARU, záväzne objednaného kupujúcim, v e-shope portálu www.vyzdoba-dekoracie.sk.

Tieto obchodné podmienky upravujú všetky kúpne zmluvy a z nich vyplývajúce právne vzťahy medzi prevádzkovateľom portálu www.vyzdoba-dekoracie.sk (ďalej len "Predávajúci") a jeho zákazníkmi (ďalej len "Kupujúci"). Všetky dodávky tovaru, ktoré budú uskutočnené v dobe platnosti týchto všeobecných obchodných podmienok im podliehajú. Kupujúci prijíma platnosť obchodných podmienok odberom tovaru u predávajucého a týmto aktom pre neho vstupujú do platnosti.

PREVÁDZKOVATEĽ  - PREDÁVAJÚCI:

Jana Vetráková - Kňazíková

Lopej - Družby 750/84

976 98  PODBREZOVÁ

IČO: 44 641 249

DIČ: 1070154118

Zapísané na OÚ Brezno

Číslo živnostenského registra: 630-12486

Názov a adresa orgánu dozoru: Inšpektorát SOI (Slovenská obchodná inšpekcia) so sídlom v Banskej Bystrici pre Banskobystrický kraj, Dolná 46, 97400 Banská Bystrica, e-mail: bb@soi.sk

Telefonický kontakt: 0911 340 460 (PONDELOK - PIATOK 8.00 - 18.00 hod)

E-mail: vyzdoba.dekoracie@gmail.com

PREVÁDZKOVATEĽ NIE JE PLATCOM DPH!

 

OBCHODNÉ PODMIENKY:

1. OBJEDNÁVKA

2. CENA TOVARU

3. DODANIE TOVARU A PLATOBNÉ PODMIENKY

4. PREVZATIE TOVARU

5. REKLAMÁCIA - VÝMENA A VRÁTENIE TOVARU

6. ZÁRUKA TOVARU

7. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

8. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

 

1. OBJEDNÁVKA

Kupujúci objednáva tovar prostredníctvom e-shopu www.vyzdoba-dekoracie.sk.

Zrealizovaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.

Prijatá objednávka sa považuje za záväznú a je chápaná ako zmluva uzavretá na diaľku. Predávajúci vždy uskutoční spätné potvrdenie objednávky e-mailom (na základe predchádzajúceho prijatia elektronickej objednávky od kupujúceho).

Ak predávajúci nebude môcť spracovať objednávku z dôvodu chýbajúcich alebo nesprávne uvedených údajov, nie je objednávka považovaná za platnú. Následne o tejto skutočnosti oboznámi kupujúceho a vyžiada doplnenie chýbajúcich údajov, čím sa môže predĺžiť doba vybavenia objednávky!

- Storno objednávky zo strany kupujúceho:

Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 24 hod. po odoslaní objednávky - akceptujeme len písomné storno objednávky.

- Storno objednávky zo strany predávajúceho:

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, že tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila jeho cena u samotného dodávateľa. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe.

2. CENA TOVARU

Cena tovaru je stanovená cenníkom predávajúceho. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu ceny bez predchádzajúceho upozornenia, v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod... 

Platné ceny sú potvrdené kupujúcemu v okamihu potvrdenia objednávky.

V cene tovaru nie sú zahrnuté prepravné náklady, ktoré sú bližšie špecifikované v časti 3. DODACIE A PLATOBNÉ PODMIENKY.

Predávajúci neúčtuje balné.

 
3. DODANIE TOVARU A PLATOBNÉ PODMIENKY

Dekoračný materiál alebo sladké darčeky pre hostí, ktoré si u nás objednáte, Vám starostlivo zabalíme a odošleme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service (SPS).

Kupujúci si v objednávke sám špecifikuje spôsob úhrady za objednaný tovar:

1. DOBIERKA (platba za objednaný tovar pri prevzatí zásielky)

2.BANKOVÝ PREVOD (platba za objednaný tovar vopred na účet predávajúceho)

- V prípade, že objednaný tovar je dostupný, predávajúci ho EXPEDUJE OBRATOM - najneskôr však do 3. pracovných dní na dobierku.

- V prípade, že kupujúci si zvolí platbu vopred, tovar predávajúci EXPEDUJE po pripísaní finančných prostriedkov na účet

- V prípade, že tovar momentálne nie je skladom, po prijatí objednávky Vás predávajúci bude kontaktovať a upresní termín dodania.

Ak si Kupujúci objednaná tovar, ktorý je výlučne na objednávku ako sú menovky, etikety, darčeky pre hostí (pričom pri predmetnom tovare je uvedené, že sa jedná o tovar, ktorý je na objednávku), predávajúci si vyhradzuje právo požadovať plnú sumu ceny objednaného tovaru vopred. (Dĺžka doby dodania tovaru na objednávku je uvedená pri jednotlivých produktoch)

Kuriérska spoločnosť SPS zvyčajne doručuje tovar na druhý pracovný deň odo dňa odoslania na dodaciu adresu, ktorú ste zadali vo Vašej objednávke. Pred doručením tovaru Vás bude kuriér kontaktovať telefonicky alebo prostredníctvom SMS. V deň, kedy Vašu zásielku odovzdáme kuriérovi, Vám pošleme e-mailom aj SMS všetky potrebné informácie, týkajúce sa Vašej zásielky.

POZOR! Doba doručenia je uvádzaná v súlade s informáciami a podľa podmienok spoločnosti SPS. Dobu doručenia Vášho tovaru nemôžeme nijakým spôsobom ovplyvniť. Z našej strany je možné ovplyvniť len dobu expedície (t.j. odovzdania zásielky kuriérovi). Akonáhle odovzdáme Vašu zásielku na odoslanie kuriérskej spoločnosti, je v jej kompetencii doručiť Vám zásielku.

Ceny jednotlivých spôsobov prepravy sú uvedené pri objednávacom procese.

Predávajúci účtuje nasledovné ceny za doručenie zásielky:

DORUČENIE TOVARU VRÁMCI SLOVENSKA (prepravná spoločnosť Slovak Parcel Service) - HODNOTA OBJEDNÁVKY DO 100 €:

  • doručenie zásielky PRI PLATBE VOPRED NA ÚČET = 4,- €
  • doručenie zásielky NA DOBIERKU = 5,- €

DORUČENIE TOVARU VRÁMCI SLOVENSKA (prepravná spoločnosť Slovak Parcel Service) - HODNOTA OBJEDNÁVKY NAD 100 €:

  • doručenie zásielky PRI PLATBE VOPRED NA ÚČET = ZDARMA
  • doručenie zásielky NA DOBIERKU = 5,- €

 

 4. PREVZATIE TOVARU

Kupujúci sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termína na adresu uvedenej v objednávke.

Pri preberaní zásielky je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.

V prípade, že si kupujúci neprevezme zásielku, bude povinný v súlade s §420 a §442 Občianského zákonníka zaplatiť predávajúcemu škodu, ktorá vznikla predávajúcemu porušením povinnosti kupujúceho prevziať tovar! Predávajúci si uplatní úhradu škody, ktorá vznikla z dôvodu neprevzatia zásielky v stanovenej lehote, nakoľko už došlo k vynaloženiu preukázateľných nákladov (poštovné výdavky a pod)!

 

5. REKLAMÁCIA - VÝMENA A VRÁTENIE TOVARU

Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec zakúpená.

Pred odoslaním výrobku na reklamáciu je kupujúci povinný kontaktovať predávajúceho (e-mailom alebo telefonicky), uviesť typ výrobku, číslo dokladu a podrobný popis reklamovanej závady a dohodnúť s predávajúcim ďalší postup.


V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar buď formou balíka, alebo doporučene ako list na adresu sídla predávajúceho - upozorňujeme, že reklamácia odoslaná formou dobierky NEBUDE prijatá a bude odoslaná späť!

Reklamovaný tovar musí byť nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený !

Zásielka musí byť riadne zabalená a musí obsahovať:

a) reklamovaný tovar,
b) kópiu faktúry,
c) podrobný popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, telefónne číslo, e-mail.

Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.

Výmena alebo vrátenie tovaru:

1. Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní, odo dňa prevzatia tovaru. (Netýka sa to tovarov a služieb vyhotovených na objednávku zákazníka). Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci, ak tovar plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám.
Pri uplatnení tohto práva je kupujúci povinný kontaktovať predávajúceho pred vrátením tovaru a informovať ho o využití práva na vrátenie tovaru. Následne je kupujúci povinný odoslať tovar v stanovenej lehote, na vlastné náklady predávajúcemu. Tovar zaslaný predávajúcemu na dobierku, nie je akceptovateľný. Zákazníkovi je vrátená čiastka na účet v banke. Tovar nesmie byť porušený ani použitý.

Formulár na odstúpenie od zmluvy - zákazník ho môže využiť v prípade, ak chce e-shopu vrátiť tovar bez udania dôvodu.

———————VZOR———————

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)

 

Formulár na odstúpenie od zmluvy

Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy

Kupujúci – spotrebiteľ

Meno a priezvisko, titul:  .....................................................................

Adresa: ..............................................................................................

Telefón: ................................ E-mail: ................................................

 

Odstupuje od zmluvy uzavretej s :

Predávajúci: Jana Vetráková-Kňazíková, Internetový obchod www.vyzdoba-dekoracie.sk

so sídlom Lopej - ul. Družby 750/84, 976 98  Podbrezová

kontakt: 0911 340 460

mail: vyzdoba.dekoracie@gmail.com

IČO: 44 641 249

DIČ: 1070154118

 

Číslo faktúry: ..................................

Číslo objednávky: ...........................

Dátum predaja: ................................

Označenie vráteného tovaru: ..............................................................

 

Dôvod vrátenia tovaru:

-Tovar mi nevyhovuje

-Tovar nezodpovedá popisu

-Bez uvedenia dôvodu

 

Kúpna cena má byť vrátená:

-      bezhotovostným prevodom na bankový účet číslo:

IBAN  ...........................................................

 

-      poštovou poukážkou na adresu :

..................................................................................................

 

 

Dátum a podpis kupujúceho – spotrebiteľa: ......................................

 

 

———————VZOR———————

 

 

2. Spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy:

- o dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisí na výkyvoch finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho a ku ktorému môže dôjsť v priebehu lehoty pre odstúpenie od zmluvy

- o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho

- v ďalších prípadoch uvedených v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov.

 

ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV:

1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.

2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporou z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr.@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.

3. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

4. Predávajúci je oprávnený k predaju tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný Okresný úrad odbor živnostenského podnikania. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov .

Odkaz na platformu alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, prostredníctvom ktorej môže spotrebiteľ podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporov:

http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

 

ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY ZO STRANY PREDÁVAJÚCEHO:

Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu:  vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru.

Predávajúci o tejto skutočnosti bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvom emailovej adresy uvedenej v objednávke alebo telefonicky. V prípade, že predávajúci už od kupujúceho prijal všetky peňažné prostriedky, predávajúci vráti kupujúcemu v lehote 14 dní od oznámení o odstúpenie od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, poprípade spôsobom určeným kupujúcim.

 

6. ZÁRUKA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY TOVARU


PODMIENKY ZÁRUKY

- Na každý predávaný tovar, ak nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. Reklamácia sa môže uplatniť len v záručnej dobe. Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po jeho zistení, t.j. ihneď po prvom použití výrobku. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nebude možné uznať.

- Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady spôsobené výrobcom a zistené počas trvania záručnej doby, nie na opotrebovanie  alebo mechanické poškodenie výrobku. Záručnú dobu si nie je možné zamieňať so životnosťou výrobku.


- Ak sa na výrobku prejaví výrobná vada, je nutné ho reklamovať okamžite a neodkladne po jej zistení (§599 Občianskeho zákonníka). Výrobok ďalej nepoužívajte, aby bolo možné určiť pôvod závady. Ak túto povinnosť nesplníte, nebude možné reklamáciu uznať. Reklamácia sa môže uplatniť len v záručnej dobe.


- Výrobok môže byť používaný výhradne k účelu, ku ktorému je určený. Výrobok je potrebné pravidelne ošetrovať a skladovať takým spôsobom, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamácia sa nevzťahuje na chyby, ktoré vzniknú nadmerným opotrebením, preťažením alebo nesprávnym používaním a údržbou výrobku.


- K reklamácii je možné predložiť len čistý výrobok v takom stave, aby bolo možné reklamovanú závadu odstrániť. Spolu s výrobkom je nevyhnutné predložiť aj správne vyplnený list s podrobným popisom reklamovanej závady.


- Výrobok je potrebné odoslať na reklamáciu správne zabalený, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu alebo znehodnoteniu.


- O spôsobe odstránenia závady výrobku rozhoduje výrobca. Termín opravy pri reklamácii je 30 dní. Čas trvania záruky sa predlžuje o čas trvania opravy.

Záruka sa nevzťahuje:
a. /  na poškodenia vzniknuté následkom nedodržania podmienok záruky.
b./ na zmenu farby povrchového materiálu v dôsledku pôsobenia slnečného žiarenia, jeho namoknutia pri daždi, jeho ošúchania ani na mechanické poškodenie povrchového materiálu.
c. /  na poškodenia, vyplývajúce z bežného opotrebenia materiálu.
d./ na mechanické poškodenia zavinené používateľom výrobku a spôsobujúce odtrhnutie jednotlivých častí výrobku.
e./  na mechanické poškodenia spôsobené dopravou a nešetrným zaobchádzaním.
f. /  na samovoľné prerábania a zásahy vykonávané tretími osobami.


ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY:

1. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady a že v dobe, kedy kupujúci tovar prevzal:

  • má tovar vlastnosti, ktoré si strany dojedali, a ak chýba dojednanie, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru
  • sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar tohoto druhu obvykle používa
  • tovar zodpovedá akosti alebo prevedeniu dohodnutej vzorky (dohodnutého návrhu)
  • je tovar v zodpovedajúcom množstve alebo hmotnosti
  • tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

2. Ak sa vada prejaví v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí. Kupujúci je oprávnený uplatniť práva z vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v dobe dvadsať štyri mesiacov od prevzatia. Toto ustanovenie sa nepoužije u tovaru predávaného za nižšiu cenu pre vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru pre vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.

3. V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a požadovať:

- ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť: bezplatné odstránenie vady tovaru, alebo výmenu tovaru za nový tovar,

- ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť: primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od zmluvy

4. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy,

  • ak má tovar vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady,
  • ak nemôže tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady alebo vád po oprave,
  • ak nemôže riadne tovar užívať pre väčší počet vád tovaru.

5. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni, v sídle alebo mieste podnikania. Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

6. Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

7. Právo z vadného plnenia kupujúcemu nepatrí, ak kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.

8. Voľbu spôsobu reklamácie a jej vybavenia, (ak je viacero možností), má kupujúci.

9. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo môže kupujúci u predávajúceho uplatniť v lehote do jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby.

10. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z vadného plnenia sa riadia § 499 až 510, § 596 až 600 a § 619 až 627 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a zákonom č. 250/2007 Z. z., o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.



7. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

IS obchodu je zaregistrovaný na Úrade pre ochranu  osobných údajov SR pod reg. č. 201407773.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Dňa 25.05.2018 vstúpilo do platnosti Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 zo dňa 27.04.2016 (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov), ktoré vo všetkých krajinách Európskej únie zavádza nové jednotné pravidlá, týkajúce sa spracúvania osobných údajov.

Pretože ochrana a bezpečnosť Vašich osobných údajov sú pre nás veľmi dôležité, záleží nám na ich ochrane ako aj na zrozumiteľnom informovaní o tom, aké údaje zhromažďujeme a ako ich spracúvame, urobili sme zmeny v našich pravidlách ochrany osobných údajov tak, aby ich záznamy spĺňali požiadavky všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov, najmä pokiaľ ide o prenos informácií, poskytnutých v prípade zhromažďovania údajov od dotknutej osoby.

Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.

Všetky informácie, požadované predpismi všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov, sa nachádzajú vypísané nižšie.

Podmienky spracovania a ochrany osobných údajov

1.OSOBNÉ ÚDAJE, KTORÉ BUDÚ SPRACOVANÉ:

Na základe Vami zrealizovanej objednávky cez e-shop www.vyzdoba-dekoracie.sk budú spracované nasledovné osobné údaje:

  • meno a priezvisko
  • poštová adresa
  • fakturačná adresa
  • emailová adresa
  • telefonický kontakt
  • IP adresa
  • Cookies

2.ÚČEL SPRACOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Účelom spracovania Vašich osobných údajov je doručenie Vami objednaného tovaru z internetovej stránky www.vyzdoba-dekoracie.sk, čo by bez poskytnutia týchto údajov nebolo možné

3.TOTOŽNOSŤ A KONTAKTNÉ ÚDAJE SPRÁVCU, KTORÉMU BUDÚ OSOBNÉ ÚDAJE POSKYTNUTÉ

Správcom Vašich osobných údajov je:

Jana Vetráková – Kňazíková,

IČO: 44 641 249, DIČ: 1070154118,

zapísaná v živnostenskom registri  OÚ Brezno, číslo živnostenského registra: 630-12486 (ďalej len "správca").

Kontaktné údaje správcu:   Družby 750/84, 976 98 Podbrezová

Správca nemenoval poverenca pre ochranu osobných údajov

4.ZÁKONNÝ DÔVOD SPRACOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Zákonným dôvodom spracovania Vašich osobných údajov je Váš súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len "nariadenie").

5.DOBA ULOŽENIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Doba, po ktorú budú Vaše osobné údaje správcom uložené, sú 3 roky, najdlhšie však do odvolania Vášho súhlasu so spracovaním osobných údajov (na tento účel spracovania).

6.ĎALŠÍ PRÍJEMCOVIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Ďalšími príjemcami Vašich osobných údajov sú Bohemiasoft s.r.o. (prevádzkovateľ e-shopového systému WEBAREAL), Slovak Parcel Service – prepravná spoločnosť pre doručovanie Vašich zásielok vrámci SR), In-Time – prepravná spoločnosť pre doručovanie Vašich zásielok mimo SR), Účtovná firma Ing. Šedivá Anna (spracovanie faktúr, mzdová agenda)

7.PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJOV

Za podmienok stanovených v nariadení máte právo požadovať od správcu prístup k Vašim osobným údajom, právo na opravu alebo vymazanie Vašich osobných údajov, prípadne obmedzenie ich spracovania, právo namietať proti spracovaniu Vašich osobných údajov, a ďalej právo na prenosnosť Vašich osobných údajov.

Máte právo kedykoľvek odvolať súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov daný správcovi. Týmto však nie je dotknutá zákonnosť spracovania Vašich osobných údajov pred takýmto odvolaním súhlasu. Váš súhlas so spracovaním osobných údajov môžete odvolať na email svadobnecoko@gmail.com

Ak by ste sa domnieval(a), že spracovaním Vašich osobných údajov bolo porušené alebo je porušované nariadenie, máte okrem iného právo podať sťažnosť u dozorného úradu.

 

8. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Ďalšie vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.
Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky zoznámil s týmito obchodnými podmienkami predávajúceho a reklamačným poriadkom predávajúceho a že s nimi súhlasí. V prípade že kupujúci nesúhlasí zo znením podmienok, môže svoj nesúhlas vyjadriť písomne.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

MTI0ODI